Compliance-medarbejder

 

 

Vi vokser - både på nye markeder og i vores produktsortiment – og søger en ny kollega, som vil være med til, at vi holder det høje niveau i vores miljø- og produktsikkerhed.

 

Bliv en del af Creativ Company


Creativ Company sælger hobby- og beskæftigelsesmaterialer til kunder i mere end 40 lande, og vi har datter- og salgsselskaber i 9 europæiske lande. Vi er 320 kolleger, hvoraf de 190 arbejder i vores danske afdeling med hovedkontor i Holstebro.

Vi er netop blevet kåret som ’Best Managed Company’ af Deloitte, og er tidligere kåret til Danmarks 2. bedste og Europas 3. bedste arbejdsplads af ’Great Place to Work’.

Dine nye kolleger beskriver vores kultur ved bl.a. at fremhæve, at der er stor arbejdsglæde, gensidig tillid og respekt for det enkelte menneske.

 

En nøglerolle med kvalitet og miljø i centrum


Du bliver en del af vores indkøbsteam på 12 kolleger. Her står du og vores to andre compliance-medarbejdere for, at vi holder det høje niveau i vores miljø- og produktsikkerhed. I opbygger og implementerer vores miljømæssige værktøjer og systemer, så vi kan dele vores viden med kolleger i Danmark og i vores internationale salgsorganisation. I har også løbende dialog med testfirmaer i ind- og udland.

I er firmaets og kundernes eksperter og sparrer dagligt med dem vedrørende spørgsmål om indholdet i et specifikt produkt eller håndtering af det. I indhenter dokumentation og sikkerhedsdatablade og sætter jer løbende ind i nye direktiver og regler inden for forskellige varekategorier på tværs af landegrænser.

 

Viden om lovgivning

  • Du kan være uddannet inden for kemi/lovgivning, eller du har solid erfaring med miljøforordninger, lovgivning og regler i relation til produktindhold og produktsikkerhed, som har givet dig tilsvarende viden.
     
  • Du er åben for at arbejde med mange forskellige produkter og områder som fx legetøj, kosmetiske produkter, el-artikler, tekstiler, garn, produktsikkerhed, miljø og etiske forhold.
     
  • Du kan formidle teknisk viden, så alle kan forstå det – på både dansk og engelsk.
     
  • Du kan balancere det tekniske med forretningen og forstår at prioritere din tid og indsats.

 

Ambitiøs kultur og stærkt DNA


Du bliver en del af en international virksomhed i vækst. Vi har en imødekommende, uhøjtidelig og ambitiøs arbejdskultur med fokus på at gøre hinanden og vores forretning endnu bedre.

Desuden går vi op i social ansvarlighed som en naturlig del af vores DNA, og derfor er mellem 10 og 15 % af vores medarbejdere i den danske afdeling ansat på særlige vilkår.

Vi tilbyder god balance mellem arbejde og fritid, løn efter kvalifikationer, pensionsordning og en attraktiv kantineordning med 3 lækre, sunde og grønne måltider dagligt. Stillingen er på vores hovedkontor i Holstebro, men vi er fleksible, så der vil også være mulighed for at tage en hjemmearbejdsdag fra tid til anden.

 

Interesseret?


Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, så kontakt rekrutteringskonsulent hos Jobindex Thomas D. Carlsson på 72 45 90 71.

Send din ansøgning og CV senest 5. juli 2019 via boksen ”Søg jobbet online”, som du finder her.

Grundet sommerferie kan processen trække ud, men der vurderes løbende ansøgere og vi forbeholder os retten til at afslutte processen før tid, hvis vi finder den rette. Vi forventer dog at afslutte processen i august måned med tiltrædelse den 1. oktober eller efter nærmere aftale.

Vi glæder os til at høre fra dig.