Forum - Smykker - ????????

Bruger 

Inga Franksen

1. februar 2010

????????
Har set det flotte flettede armbånd af  cykelslanger,
men er der opskrift på hvordant man laver det?????????
og hvor finder man opskriften???

Nanna Jensen

3. februar 2010

Hej Inga

Vi har desværre ikke stor erfaring i at arbejde med cykelslanger.
Men jeg er sikker på du kan finde noget interessant hvis du prøvet at søge på google.

Men venlig hilsen
Alle hos Creativ Company
Nanna

Dorthe K Rasmussen

3. februar 2010

Kære Inga

Armbåndet er mit ... og som du også kan læse i indlægget er det jo ikke et produkt ( cykelslange ) cc kan have - det er  jo absolut IKKE A mærket eller godkendt til smykker mm.
Er vi nogen der "vover pelsen" skal vi jo blot være klar over , at det er det vi gør ... når det så er sagt er du velkommen på min blog - mail mig og jeg skal sende dig et link eller 2, hvor du kan se teknikken vi bruger - det er som nævnt tidligere "candy wrap" - metoden - her udsat for cykelslange ( og ikke som vanligt slikpapir ;-)

Dorthe K Rasmussen

3. februar 2010

Sorry glemte lige adressen ( og man kan ikke rette i indlæg endnu ;-) )
så her er den  - www.gammelbro.blogspot.com - og så lige et billede af hårbånd med pynt af traktorslange - som rosinen i pølseenden ... Hej hej

Kærligst Dorthe

For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Login

Om Creativ Company

Vi sælger hobby- og beskæftigelses-materialer til private, offentlige og erhverv.
Læs mere om os >>

Mød os også på

Bliv ven med os på Facebook Følg os på Twitter Følg vores kanal på YouTube Abonner på vores RSS feed med de nyeste produkter

Kundeservice

Søg svar i vores online kundeservice. Dette er ofte det hurtigste når du skal svar på dine spørgsmål.

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at kontakte os på:
Tlf.: +45 9613 3010
Mail: mail@cchobby.dk

Leveringstid

Leveringstiden er lige nu  2 - 3 arbejdsdage - med mindre varen er i restordre.

Creativ Company A/S   |   Rasmus Færchs Vej 23   |   7500 Holstebro   |   96 13 30 10   |   mail@cchobby.dk