De mange regnskaber

Creativ Company har mange flere regnskaber end blot det økonomiske.

 

Vores ’mange regnskaber’ måler på områder, som har betydning for vores udvikling, forretning, trivsel, arbejdsmiljø osv. De siger først og fremmest noget om vores kultur, holdninger og forventninger til hinanden. Og de skal fortælle, om der er sammenhæng imellem det vi siger, og det vi oplever i vores hverdag.

I løbet af året opgør vi de regnskaber, som vi synes giver mest mening for os på netop det tidspunkt – et regnskab af gangen. Vi når typisk at opgøre tre regnskaber om året.

Vi arbejder med regnskaberne løbende i afdelingerne, som forberedelse til den årlige teamudviklingssamtale, hvor vi taler nærmere om resultaterne af regnskaberne i de enkelte afdelinger.

De mange regnskaber er udviklet af Creativ Companys ledelse og er et dynamisk værktøj, der løbende videreudvikles.

Første del af hvert regnskab handler om, hvordan vores kultur er – både som den opleves i vores hverdag, og som vi ønsker, at den skal være fremover.

I sidste del af hvert regnskab vurderer vi en række udsagn, som får point efter, hvordan vi oplever dem lige nu og hvordan vi tror, det bliver i fremtiden.